poniedziałek, 3 stycznia 2011

Witam w nowym roku :)

dawno mnie nie było..
ale mam mocne postanowienie poprawy ;)
Uwielbiam nowy rok, bo kopa do działania mi daje.

Noworoczne postanowenia?
No mam, mam - jak zawsze :P
- okiełznam szydełko
- nauczę się reszty hiszpańskiego
- będę ćwiczyć (haha, to moje ulubione :P)
- i skrapować będę, o!

Na rozruch zrobiłam pudełeczka
na moje dekupażowe wkrętki :)



Są jeszcze trzy.. ale się w kadrze nie zmieściły ;)

Aaaa! Zapomniała bym..
zapisałam się na wymiankę recyklingową u grubcia


zapisy do końca stycznia, gdybyście miały ochotę :)))

2 komentarze:

  1. Pudełka są słodkie. Życzę wytrwałości w postanowieniach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również życzę wytrwałości w postanowieniach ;) sama też mam kilka ;) pudełeczka cudne :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails