piątek, 10 grudnia 2010

Się pochwalę

moim nowym asystentem :)


Ma na imię Pawełek :)

14 komentarzy:

  1. Przystojniak!
    oj, ale ile potrwa aż on dorośnie... stara już chyba będę... eh!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ... Jagoda...Ty to tak w międzyczasie ???? Gratuluję całej waszej rodzince :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo! Serdeczne gratulacje ;-)
    .matka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle przystojny Twój nowy asystent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To mamy Malinkę i Pawełka! Serdecznie gratuluję. Ale śliczna dzidzia!!!
    Ale Ci Mikołaj prezent zrobił na święta hehehe!

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja też oczywiście gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję :-)
    i tak nic sie nie pochwaliłaś :-)
    ehh, dawno sie nie widziałysmy i to pewnie dlatego :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jagoda!!!!!! Nic a nic się nie zdradziłaś! A ja się zastanawiałam, czemu na jarmark do Tychów nie chcesz jechać ;) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. hihi, a jakoś mi z głowy wyleciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no faktycznie mozna było o tym brzuszku zapomniec, tak sobie w kąciku lezał zapewne :-)
    eh, Ty!!!! ... zapomniałam....teraz powie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję słodziaczka i podziwiam, jak przy takim robaczku masz czas na tworzenie...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails