czwartek, 23 września 2010

Znowu na czarno :)


Jakoś nie mogę się oprzeć mojej czarnej akrylówce :)

Malinka zasiadła dzisiaj do kolorowanki,
władczym tonem oznajmiła zdziwionej matce
"Mama maluj kolćiti"
no i mam..
3 pary :)))

Czarne motyle


czarne kwieciste ażurki


i czarne kwieciste jeszcze jedne ;)
moje :P


Mam nadzieję, że moje parcie na czerń
nie jest zwiastunem jakiejś czarnej godziny
ani jesiennej depresji :)

Potem oczywiście czekała nas sesja przymiarkowa:

..zawsze pozuje na siedząco..
nie wiem dlaczego :P

4 komentarze:

  1. Modelka bosssssska:)
    Kolczyki wyszły świetnie, bardzo mi się podobają, nie umiałabym się zdecydować, lubię kwiatki i motyle;)

    OdpowiedzUsuń
  2. biżuteria piękna ale dama w biżuterii.... brak słów:)
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ śliczna dziewczyna!!!! I tak gustownie dodatki dobrane :-) Super zdjęcie! A kolczyki prześliczne właśnie takie czarne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może widok aparatu zwala ją z nóg :P ;)

    Dziękuję za odwiedziny! :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails