piątek, 3 września 2010

Ślub w ogrodzie

.. herbacianym ;)

Dwie karteczki mi się zapodziały.
Takie z kategorii na szybciocha ;)


Zdjęłam z półki mój zakurzony Lace.. i teraz o niego drżę..
bo strasznie grube te ILS-owe papierzyska :/


I wymianka wakacyjna..
jeszcze się nie chwaliłam ;)
bo musiałam skompletować wszystkie elementy
rozwleczone po domu 
przez moje Maline
coby je obfocić.
Ale wreszcie mam!


Prezencik przyleciał do mnie od Pauliny 
Dziękuję pięknie.
Paulina jak mi zdradzisz gdzie zdobyłaś tego 
malutkiego uroczego czerwonego motylka
to ja sobie chętnie dorobię kolczyki do kompletu.. ]:)
No właściwie to musisz mi zdradzić..
bo w paczuszce miało być jeszcze coś słodkiego, haha ;)

i na candy zapraszam was jeszcze..
do nowo otwartego sklepu www.scrapki.pl  :)

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails