wtorek, 16 lutego 2010

Są dobre i złe

strony dzielenia komputera z mężem..
Nie można go (komputera) mieć gdy mąż wyjeżdża,
nie można go (komputera) mieć gdy mąż zabiera go do pracy,
nie można go (komputera) mieć gdy mąż zapomina z pracy przywieźć zasilacza..
tzn. wtedy się go (komputer) ma, tylko cóż z tego, gdy nie działa :(
On (mąż) wygania cię sprzed komputera magicznym zaklęciem "muszę napisać.. do pracy"..
Można za to.. wysprzątać mieszkanie, gdy go (komputera) nie ma, 
można przypomnieć sobie do czego służy żelazko i jak równo składa się pieluchy..
Przypomniałam sobie to wszystko i mam w mieszkaniu ład i skład jakiego dawno nie widziałam ;)
Można też coś w międzyczasie wydłubać..
bo gdy ich (meża i komputera) nie ma
nikt nie zrzędzi, że się dłubie i nikt nie kusi by klikać ;)

A więc do rzeczy:

Kokosanki w pomarańczach ;)


Fioletowe łezki z serii "na każdą kieszeń":


Zielone pomidory w woalkach, z serii tejże ;)


Zielone drewniaczki, także z tej serii ;)


Coś z kwarcem dymnym i kamieniem, którego nazwy oczywiście nie pamiętam ;)
z serii "na ryby"


oraz coś z ceramiki i kryształków Szwara ;)

 

Dziękuję Wam dziewczyny za śliczne wyróżnienia,
rozdysponuję je jutro
gdyż dziś jest właśnie jeden z TYCH dni..
dzień bez zasilacza :/

5 komentarzy:

  1. o rany gadu gadu i stempelki a ja nie zerknęłam na kolce...stanowczo domagam się odłożenia ostatnich - możesz przywiesić ogromną kartkę sprzedane :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbroił mnie absolutnie Twój tekst, uśmiałam się:)Kolczyki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba jednak dobrze, że kompa nie miałaś ;-)
    bardzo ładna biżu

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 ostatnie pary rewelacja a te rybki z kwarcu dymnego mnie urzekly....

    ps. komputer to zabijacz wszelkich pozytywnych mysli jesli sie jest od niego uzaleznionym wiec powinnas sie cieszyc ze maz ma to na uwadze :))))

    a tak na serio to czasem dobrze odpoczac od tego co zabiera nam czas...

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja to znam, znaczy te problemy komputera - czasopożeracza... ;) ale walczę z tym dzielnie, by poza nim mieć chwilę na handmade, książki, filmy... no i czasem na uczelnię trzeba iść :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails