piątek, 6 listopada 2009

Wyjątkowo pracowicie

(jak na mnie) ostatni wieczór spędziłam ]:)
Przyznam szczerze, że sama jestem pod wrażeniem ogromu wykonanych prac, hahaha

Zaczęło się niewinnie - od liftu pewnej karteczki, która wisiała na ścianie i nalegała..
No to się doigrała!!

Oto oryginał produkcji asiczki



A to moja interpretacja tematu:
Przypomniało mi się przy okazji, że mam bardzo ładny stempelek z ramką :P



A nawet dwa stempelki z ramką!
Drugi wykorzystałam w wędrasiu (asicy, a jakże)
Temat albumu "Jestem kobietą"



Miało być na czerwono, różowo, fioletowo, starociowo, vintage'owo..
No to jest na różowo, fioletowo.. :)



 

A jak już tak grzebać w stempelkach zaczęłam, to przyplątała się nie wiadomo skąd filcowa kulka..
No i coś trzeba było z nią zrobić..
To zrobiłam! Coś dla telefonu:
 



pozdrawiam oglądaczy i biorę się za reanimację szablonu!!

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails